א-לה כפר - גיליון 327

2021 מאי 327 גיליון | 13 | שזה בא על חשבון מי שאנחנו, על חשבון האהובים עלינו. האם אני רוצה שהקשרים החברתיים שלי יגדירו אותי, או מעדיף קודם להיות מי שאני ולאסוף אלי את האנשים שיעריכו אותי בזכות מי שאני? זה שונה מאוד ממה שרואים בתיאטרון בדרך כלל". את חושבת שיוצאים מההצגה עם השאלה הזו? "לדעתי בעיקר יוצאים עם ההבנה שזה ממש בסדר להיות מי שאנחנו. בסוף כולנו רוצים אהבה וחום, ולהיות מקובלים. השאלה על מה אנחנו מוותרים בדרך והאם צריך בכלל P.M.E. ענת ויצמן, קוסמטיקאית פרא-רפואית 052-3497220 , כפר ורדים 15 הדס המכון שייך לתוכנית סניטציה ארצית מזותרפיה תוצאות מדהימות גם בטיפול בצלקות אקנה הסרת שיער ללא כאבים SHR בשיטת מיצוק ומתיחת עור הפנים בטכנולוגיית Hifu אולטרסאונד g גי ז ום וכריתת עצים ניקוי דקלים דגש על בטיחות ושמירה על סביבת העבודה רישיונות והסמכות רלוונטיות בתחום ביטוח מלא כולל צד ג' עבודה נקייה ומקצועית! אלעד סלומון 050-284-0660 טרזן גיזום עצים בקרו אותנו מקווים שיהיה המשך ההפקה של תרגיע כרוכה גם בהשקעה כספית ניכרת, ומוכרים מספר מקרים בהם הצגות סיום של בית ספר לתיאטרון זכו גם להצלחה מסחרית. בהנהלת 'בית צבי' לא מסתירים שהאפשרות הזו היא בהחלט ריאלית. ארתור קוגן, המנהל האומנותי-פדגוגי של בית צבי: "עמית ואסף לקחו על עצמם אתגר אדיר בתרגום המחזה, ועמדו בו בהצלחה. גם לנו היה אתגר לא פשוט להביא את המחזה לבמה ולקבל עליו את זכויות היוצרים, בין השאר מכיוון שמדובר בפעם הראשונה שהמחזה הזה עולה במקום כלשהו בעולם שלא בשפה האנגלית. לשמחתנו היוצרים נתנו את אישורם, ועכשיו גם הקהל הישראלי יכול ליהנות מהמחזמר הנפלא הזה". שובל בכר, המנהלת התפעולית של בית צבי: "ארתור קוגן פתוח מאוד להצעות ולרעיונות של תלמידים. עמית ואסף היו מאוד נלהבים ואפילו מאוהבים בחומר, ובאומנות זה הדבר הכי חשוב. זה מחזמר צעיר ומחתרתי, שבגרסת המקור האמריקאית צבר קהל מעריצים גדול ברשת לפני שפרץ הלאה. אצלנו זה לא שיחק תפקיד. רוב הקהל בתיאטראות הוא בדרך כלל מעל גיל . 'תרגיע' פונה גם לקהל צעיר יותר. זה מחזמר שובב, קליל, 40 הומוריסטי, נוגע בדברים מהותיים של צעירים ובני נוער". -המופעים תכף מסתיימים, מה הלאה? "התלמידים צריכים לעבור הלאה להפקות אחרות, אבל אני רוצה לקוות שיהיו למחזמר הזה חיים בהמשך. אני יודעת שמאוד מתעניינים, ורבים מהעולם המקצועי מגיעים לראות אותו". מתוךהמחזה. נוכחות חזקהלרשתות החברתיות ולטכנולוגיה •צילום: יוסי צבקר

RkJQdWJsaXNoZXIy MjgzNzA=