א-לה כפר - גיליון 334

2021 דצמבר 334 גיליון | 25 | כושר ג ופנ י בכל ג יל פעילות גופנית והתעמלות – כדרך חיים במועדון הזהב ע"שתמר זגר כפר ורדים שיפור הכושר הגופני: שמירה על גמישות, שיפור יציבות הגוף, שיווי המשקל וזמן תגובה, חיזוק שרירים ועצמות, הגדלת טווח תנועה. כל אלו באימון קבוצתי במגוון תרגילים ואביזרים ובהתאמה ליכולת המתאמן. 8:00-8:50 שקלים. יום שלישי בשעה 150 עלות חודשית – מאמנת כושר אישית למבוגרים, בהדרכת יעל באן כהן 050-5877356 טלפון | מוסמכת מטעם מכון וינגייט הצטרפו לחוג ספר אישי לפרטים נוספים וקביעת פגישה: eyal@eshkol.media ,04-9977474 סיפורי חיים  יצירות אישיות  מתכונים  תכנים לימי הולדת ואירועים  אלבומים מעוצבים  וכל דבר שראוי להיות מודפס  צוות מקצועי הכולל עורכי תוכן, כותבים ומעצבים גרפיים הפקה מלאה מרעיון למוצר: תכנון מוקדם, כתיבה, עריכה, עיצוב והדפסה אפשרות לביצוע חלק מההפקה ספר אישי ‐ התוכן הפרטי שילווה את המשפחה לתמיד ספר אישי >> שירותים נוספים >> www.eshkol.media הזדמנות מיוחדת לפרויקט משפחתי משמעותי שיישמר לדורות חדשות זוכרים את יעקב בצליל ובחיוך באודיטוריום של מלון אסיינדה במעלות התקיים ערב הנצחה לזכרו של יעקב גבע, במלאות שנה למותו ממחלת הקורונה. גבע, תושב כפר ורדים, הפך אסון אישי בו איבד שניים מילדיו למפעל חיים מפואר, כשהקים יחד עם שותפו הנרי דכוור מתרשיחא את חברת "קשר", המספקת פתרונות דיור למאות אנשים בעלי מוגבלויות. הוא השאיר אחריו אישה, יוכי, שלושה ילדים ונכדים. בערב ההנצחה הוצגו עבודות אמנות שונות שיצר יעקב, תזמורת המבוגרים של ראובן מלאך, שיעקב היה חלק ממנה, ניגנה לעיני האורחים, וחברים ובני משפחה סיפרו 300- כ את סיפורו ונשאו דברים לזכרו. בפוסט שהעלתה סיכמה בתו סיגל קוסן גבע: "ניסינו והצלחנו להעלות ערב מכבד שהיו בו נגיעות מהרבגוניות והעושר האנושי של האיש החסר לנו כל כך, בטעמים, במנגינות, באומנות שיצר ובמילים של געגועים והערכה. תודה מעומק הלב לכל העושים ומסייעים להשלמתו האיכותית של אירוע זה". תגובה חופש דתי? להפך ראשית, המון תודה על עיתון מעניין, מעמיק, ומאד מקומי. אני כותב בנוגע לטור "פתח דבר" האחרון של ניר שילה, שנשא את הכותרת ״בראש ובראשונה חופש דת וחופש רוחני״. אם נחזור לסיפור החג, נראה שחנוכה הוא בדיוק ההפך מחגיגה של חופש דת וחופש רוחני. זהו חג שמציין אלימות בשם כפייה דתית. הרי כיצד נפתח המרד? יהודי בחר להמיר את דתו ולהתייוון. מותר לאהוב או לא לאהוב את זה, אולם זו בחירה לגיטימית. כיצד הגיב מתתיהו? הנה הציטוט מספר מקבים א׳ פרק ב׳: "וככלותו לדבר את הדברים האלה קרב איש יהודי לעיני כולם לזבוח על הבמה במודיעים כמצוות המלך: וירא מתתיהו ויקנא וישתונן כליותיו וישלח חרונו כמשפט וירץ ויזבחהו על הבמה". כלומר, מתתיהו רצח אדם שבחר להשתחוות לאלוהים שאיננו יהודי. כיצד זה מתיישב עם הנרטיב של חופש אמונה? עדו רול

RkJQdWJsaXNoZXIy MjgzNzA=