תכניות עבודה ליקטה וערכה: גב' רעות בורדמן - כלכלנית סקטור מנמ"ש
דבר המנהל האדמיניסטרטיבי מנהלות ומנהלים יקרים, .2024 אני שמח להפיץ לכם את ספר תכניות העבודה של סקטור המנהל והמשק לשנת העבודה באוקטובר", 7" זו השנה הרביעית בה משרד הבריאות עובד במתכונת חרום כבשגרה, החל מתקופת הקורונה דרך אירועי "שומר החומות" וכלה באירועי ה בחזית מלחמת "חרבות ברזל" מדרום ועד צפון. למרות המצב, כל תוכנית שעשינו, למדנו לפעול ולהתאים את עבודתנו השוטפת לאור המגבלות שהושתו עלינו ולהמשיך בביצוע העבודה, ביעילות ובגמישות. תכנית העבודה מוסיפה להיות עוגן מרכזי בעשיית בית החולים והיא מסייעת לנו לפעול למימוש החזון ויעדי העל, והשנה הגדלנו גם להציב יעדים ומדדים לכל מחלקה לשיפור איכות השרות והיעילות ולהתייעלות ואיתנות פיננסית כלכלית. עוד השנה הגדרנו, שבעה אדנים עליהם תישען תוכנית העבודה בחמש השנים הקרובות ואשר יעמדו בבסיס התכנית כולה: 1 . שיפור השירות ואיכות הטיפול, והעלאת שביעות רצון המטופלים. 2 . תשתיות – פיתוח תשתיות מבניות או הנדסיות וטכנולוגיות, והתאמתן לצרכי האוכלוסייה ולחידושים בעולם הרפואה. 3 . הון אנושי – מיצוב וטיפול בכוח האדם וטיפוח המשאב האנושי בכל מקצועות הבריאות, ובהלימה עם צרכי המרכז הרפואי. 4 . קידום פעילות חוצה סקטורים למניעת שחיקה והגברת החוסן הארגוני. 5 . קידום המו"פ וחיזוק מעמד המרכז הרפואי כמוביל אקדמי בחינוך לבריאות ובהוראה במקצועות הבריאות. 6 . מיסוד והטמעת תרבות של תכנון ובקרה, ונטילת אחריות ואחריותיות ע"י מנהלים בכל הרמות, המערכים והסקטורים במרכז הרפואי. 7 . בניית איתנות פיננסית יציבה ופיתוח תפיסה עסקית. כל משימה בתכנית מקושרת ליעדי העל ולמטרות ומכילה פרטים על אודות המשימה, הישג מדיד נדרש, לוחות זמנים למימוש, אבני דרך, מוביל המשימה והשותפים במשרד למימושה. נוסף על כך, לכל המשימות הרלוונטיות הוקצה תקציב מוגדר כדי להבטיח ניצול מיטבי של משאבי ביה"ח. תכנית העבודה מציבה לפנינו אתגרים רבים. היא שאפתנית, אך ריאלית וברת מימוש, ומביאה בחשבון את האילוצים ואת היכולות. האתגר שלפתחנו יהיה יישום התכנית הלכה למעשה. מימושה יבוצע בתהליך מדורג, מתועדף וארוך טווח. התכנית שנבנתה מהווה בסיס ומצפן לעשייה השנתית, אך עליה להיות גמישה לשינויים ולהתאמות ככל שיידרשו. לשם יישום אפקטיבי של משימות התכנית נמשיך לקיים מנגנוני פיקוח ובקרה שיבטיחו עמידה במשימות, בלוחות הזמנים שנקבעו ומבלי לחרוג מהתקציבים שהוקצו. אבקש להביע הערכה רבה לכל מי שעסקו בגיבוש תכנית העבודה, תודה אישית מיוחדת לרעות בורדמן ולרונה הרצמן שהביאו לאור ספר זה בפורמט חדשני. אנו מסכמים שנת עבודה מצוינת ולפתחנו שנת עבודה חדשה - גדושה ומאתגרת. בטוחני כי גם בשנה זו נמשיך לצמוח, להתקדם ולתרום בעשייתנו החשובה. אני מאחל לכולנו שנת עבודה פורייה ומוצלחת. בברכה, יהודה אביצור, מנהל אדמיניסטרטיבי 2
תוכן עניינים הנהלה אדמיניסטרטיבית 4 מחלקת משאבי אנוש 12 בטיחות ובטיחות אש 19 רכש ולוגיסטיקה 26 ביטחון 30 תברואה ובריאות הסביבה 34 הנדסה רפואית 38 מחלקת משק 44 מערכות מידע 48 קבלת חולים ורשומות רפואיות 54 מערך הטקסטיל 58 שירותי הגינון 62 תחבורה 66 מערך המזון 70 3
מדדי הרוחב משולבים בתכנית העבודה לשנים ומחייבים מדידה 2023-2024 בכל אחת ממחלקות מנהל ומשק. תיאור המחלקה ותחומי עיסוק: ניהול סביבה איכותית, מתקדמת ותומכת לכלל הפעילויות הרפואיות הסיעודיות והתפעוליות במרכז הרפואי, במטרה להקפיד על איכות השירות, החדשנות והיזמות במהלך כל שעות היממה ובמשך כל ימות השנה, תוך העמדת המטופל, משפחתו והעובדים במרכז ההוויה. הנהלה אדמיניסטרטיבית 4
:2024 מדדים לתכנית עבודה לשנת פרק: SQE שם מדד: ביצוע הערכות עובדים שנתיות תיאור מדד: מיצוב וטיפול בכוח האדם וטיפוח המשאב האנושי, בהלימה עם צרכי המרכז הרפואי מטרת מדד: מיצוב וטיפול בכוח האדם וטיפוח המשאב האנושי, בהלימה עם צרכי המרכז הרפואי שיטת דיווח: מדידה של מספר הערכות העובדים שבוצעו יעד המדד: הערכות עובדים 100% ביצוע מונה: מספר הערכות העובדים שבוצעו מכנה: מספר העובדים במרכז הרפואי שצריכים לעבור הערכת עובד תדירות המדידה שנתית פרק: SQE שם מדד: שיעור ימי ההיעדרות ביחס לתקופה קודמת תיאור מדד: מיצוב וטיפול בכוח האדם וטיפוח המשאב האנושי, בהלימה עם צרכי המרכז הרפואי מטרת מדד: מיצוב וטיפול בכוח האדם וטיפוח המשאב האנושי, בהלימה עם צרכי המרכז הרפואי שיטת דיווח: מדידה של צריכת ימי ההיעדרות (חופש, מחלה) בקרב העובדים יעד המדד: לעומת שנה קודמת 10%- צמצום צריכת ימי ההיעדרות של העובדים ב מונה: שיעור ימי ההיעדרות בשנה הנוכחית מכנה: שיעור ימי ההיעדרות בשנת קודמת תדירות המדידה רבעונית 5
מס"ד עוגנים יעד כיווני פעולה עיקריים לוח זמנים לביצוע מדד חציוני )%( מנהל משימה שותפים תקציב נדרש בשקלים אילוצים 1 25 מכשיר רנטגן בן שנה ולא מאושר לשימוש מעבר לכך ע"י משרד הבריאות שדרוג מערך רנטגן . אפיון צרכים ותכנון. 1 . יציאה למכרז - שראל. 2 . שיפוץ והתקנת החדר 3 . בוצע. 1 . בוצע. 2 .Q1/2024 .3 100% דודו ש. ר. א. ל (גורם חוץ) דינקו (גורם חוץ) אחזקה הדמייה בטיחות אפידמיולוגיה מערכות מידע כספים אישור קונסטרקטור למבנה, רכש מנוף תקרה וקבלת אישור מהקבלן לתוספות שהתבקש להן 2 הדרכת עובדים כיתת הדרכה - מחשב: . הנגשת מחשבים 1 לעובדים עבור הדרכות / לומדות. . השכרת כיתת לימוד 2 . איפיון צרכים ותכנון כיתת 1 ההדרכה. . רכש שולחנות / עמדות 2 מחשב / תשתיות תקשורת. . התקנה 3 .Q1/2024 .1 .Q2/2024 .3 .2 100% טל אחזקה משאבי אנוש רכש כספים מערכות מידע פורום ניהול ידע רכזת אולמות כנסים ₪ 50,000 . החלטה על הפעלת 1 ספריה. . הגדרת משרדים 2 למיכל פולישוק ואלה שמש. . תקציב 3 3 אקרדיטציה צביעת מבנים 35 - 32 . סיום צביעת מבנים 1 . הכנת רשימה מומלצת 2 להמשך צביעה 2 . הזמנה קבלן וחומרים ל 3 מבנים ברבעון . סיום ואישור הצביעה 4 .31.01.24 .1 28.02.24 .2 .31.03.24 .3 .Q4/2024 .4 100% דודו הנהלה אדמיניסטרטיבית, מחלקות, גינון, בטחון ₪ 250,000 אישור תוכנית ותקציב 4 אקרדיטציה - מניעת זיהומים מכבסה פנימית . שיפוץ והתאמת מבנה 1 מכבסה. . השכרת מכונות כביסה 2 וייבוש. . כתיבת נהלי תפעול מכבסה. 3 . ביצוע פיילוט כביסה 4 ממחלקות תשושי נפש. . משוב. 5 . הרחבת השימוש במכבסה. 6 .20/01/24 .1 .31/01/24 .2 . בוצע. 3 .02/24 .4 .Q1/24 .5 .Q2/24 .6 100% דודו /טל אחזקה רכש כספים טקסטיל תברואה אפידמיולוגיה ₪ 50,000 חתימה על הסכם מול חברת השכרת מכונות ותיאום התקנת המכונות עם סיום השיפוץ :2024 תכנית עבודה לשנת 6
מס"ד עוגנים יעד כיווני פעולה עיקריים לוח זמנים לביצוע מדד חציוני )%( מנהל משימה שותפים תקציב נדרש בשקלים אילוצים 5 שדרוג אולמות כנסים בהיבטים טכנולוגיים אולמות: חדר ישיבות, חדר אירוח, גלריה: . שיפור והתאמת ציוד 1 טכנולוגי. . מתן אפשרויות 2 טכנולוגיות נוספות לצרכי לקוחות וגורמי פנים. . איפיון צרכים ותכנון. 1 . הזמנת רכש. 2 . התקנה. 3 . משוב. 4 . בוצע. 1 . בוצע 2 .Q1/2024 .3 .Q1/2024 .4 100% טל רכש מערכות מידע רכזת אולם כנסים אחזקה ₪ 80,000 ספק נבחר ד.מ. קיסריה (לפי מכרז) התאמת תשתיות ע"י מחלקת אחזקה. 6 חוסר מקומות אחסון ומענה לבקרת איכות סביבה מחסנים חיצוניים 4 . סיום בינוי מחסנים ב 1 מחלקות . חיבורי חשמל ומים למחסנים 2 . רכש מחסן בנוי לשיקום ב' 3 . משוב. 4 21.01.24 .1 10.02.24 .2 .15.02.24 .3 .28.02.24 .4 100% דודו תברואן, אפידמיולוגיה, מחלקות, משק ₪ 120,000 7 אקרדיטציה - ניהול המתקן פירוק גשר תקשורת (ש. סוציאלי /מטבח) . בדיקת קווים פעילים. 1 . העברת כבל תקשורת עבור 2 קווים פעילים. . פירוק גשר תקשורת אוירי 3 קיים. . בוצע. 1 .Q1/2024 .2 .Q1/2024 .3 100% טל אחזקה מערכות מידע בטיחות זניחה (עלות כבל) ייתכן וביצוע חפירה 8 מבנה ישן ולא מתאים לשימוש 2 תכנון שיפוץ מבנה (משאבי אנוש) . אישור סופי לתכנון 1 . ביצוע הערכת עלויות 2 לשיפוץ . קבלת תקציב ייעודי לכך 3 . החלטה על תחילת שיפוץ 4 15.02.24 .1 28.02.24 .2 . לא ידוע. 3 . בהתאם 4 לקבלת תקציב. דודו הנהלה אדמיניסטרטיבית, משאבי אנוש, כספים ₪ 1,000,000 נדרש אישור וקבלת תקציב עם סיום ביצוע תכנון 9 אקרדיטציה - מניעת זיהומים . מניעת זיהומים 1 הנגרמים ע"י שהיית יונים במקומות מחסה . איפון צרכים ותכנון. 1 . התקנה 2 . משוב 3 . בוצע. 1 .Q1/2024 .2 .Q1/2024 .3 . המשך 4 התקנת רשתות באתרים נוספים לפי תכנון חדש. 100% טל תברואה. אפידמיולוגיה. אחזקה. בטיחות. מחלקות מונשמים א', שיקום א', שיקום ב', ג.מ. תומך א'. רכש ₪ 30,000 ספק נבחר: X מולטי- . הכנת אתרים לפני 1 התקנת רשתות (ניקיון וצבע). . תיאום עם הגורמים 2 הרלוונטיים. :2024 תכנית עבודה לשנת 7
מס"ד עוגנים יעד כיווני פעולה עיקריים לוח זמנים לביצוע מדד חציוני )%( מנהל משימה שותפים תקציב נדרש בשקלים אילוצים 10 חווית המטופל התקנת טלויזיות בחדרי המטופלים במחלקה תת חריפה (שיקום). . איפיון ותכנון צרכים. 1 . התקנה. 2 . הדרכת צוותים. 3 . משוב. 4 . תכנון המשך הכנסת 5 המערכת למחלקות נוספות. כל השלבים: Q1/2024 100% טל רכש מערכות מידע מחלקה תת חריפה (שיקום) אחזקה בטיחות אפידמיולוגיה . לפי 1 הצעת מחיר שתתקבל. . נרכשו 2 טלויזיות " בשנת 32 .2023 . תקציב. 1 . הכנת תשתיות 2 תקשורת. . רכש 3 11 אקרדיטציה - ניהול המתקן חידוש צבע כבישים . איפיון ותכנון צרכים. 1 + (החלפת תמרורים בלויים צביעת ציר ראשי). . ביצוע. 2 כל השלבים: Q4/2024 100% טל תחבורה אחזקה רכש כספים ₪ 10,000 . תקציב 1 12 4.5 נדרש בחוק אחת ל שנים סקר אנרגיה .בחירת ספק מבצע 1 . אישור תוכנית במשרד 2 התמ"ת . איסוף נתונים 3 . הגשת סקר ואישורו 4 . בוצע 1 . בוצע. 2 .31.01.24 .3 .31.03.24 .4 100% דודו חשמל תחבורה מטבח ₪ 40,000 העברת נתונים לסוקר 13 בלאי ציוד יחידות יט"א מחלקות מונשמים .ביצוע תכנון 1 . קבלת הצעת מחיר 2 . הזמנה 3 . סיום התקנה 4 . בוצע. 1 . בוצע. 2 . בוצע. 3 .29.02.24 .4 100% דודו מהנדס, יח' החשמל, מחלקות מונשמים ₪ 400,000 14 אקרדיטציה - ניהול המתקן פינוי פסולת מהמבנים + 23,22,41,43,44,38 סגירה ושילוט . פינוי פסולת מהמבנים 1 . סגירת מבנים לא פעילים 2 ומסוכנים. . סגירה היקפית של המבנים 3 . סימון מבנים בשלט 'מבנה 4 מסוכן' .01/2024 .1 .01/2024 .2 .02/2024 .3 .02/2024 .4 100% טל אחזקה רכש כספים בטיחות הגדרת מחסן ייעודי למלאי לא מנוהל )23 (מבנה 15 אקרדיטציה - ניהול המתקן מתחם שטיפת פחים מרכזי .בחירת מקום ייעודי 1 . הכנת תוכנית לביצוע 2 . אישור מקום ותקציב 3 . ביצוע הכנות 4 .01/2024 .1 .01/2024 .2 .28.02.24 .3 .Q2/2024 .4 100% דודו בריאות הסביבה, תחבורה, משק, אחזקה ₪ 80,000 אישור תוכניות ותקציב לביצוע :2024 תכנית עבודה לשנת 8
מס"ד עוגנים יעד כיווני פעולה עיקריים לוח זמנים לביצוע מדד חציוני )%( מנהל משימה שותפים תקציב נדרש בשקלים אילוצים 16 בלאי ציוד חדרי קירור (החלפת מנועים, מפוחים וצנרת) .ביצוע תכנון 1 . הצעות מחיר והזמנה 2 יח' 2 . תיאום התקנה 3 יח' נוספות 3 . התארגנות ל 4 . בוצע. 1 . בוצע. 2 . בוצע. 3 .31.03.24 .4 100% דודו מהנדס, אחזקה, מטבח ₪ 300,000 עם סיום שלב ראשון יח' 2 של התקנת אישור לביצוע המשך יח' נוספות 3 17 דרישות שע"ח להגברת כמויות אחסון בניית מחסן בבית מרקחת עבור מלאי שע"ח למזון רפואי .תכנון מידוף והזמנה 1 . פתיחת דלת לחדר נוסף 2 . התקנת מידוף 3 . בוצע. 1 .29.02.24 .2 .29.02.24 .3 100% דודו אחזקה, בית מרקחת ₪ 15,000 תוכנית עבודה מחלקת אחזקה לביצוע הכנות 18 חיבור מחולל חמצן למחלקות נוספות חיבור + גשר חמצן סיעוד מורכב תומך ב' ושיקום א למחולל חמצן .תכנון קונסטרוקטור לגשר 1 . התקנת הגשר ואישור 2 התקנה . התקנת צנרת חמצן 3 . בוצע. 1 . בוצע. 2 .Q2/2024 .3 100% דודו הנדסה, הנדסה רפואית , אחזקה ₪ 200,000 אישור תקציב להתקנת צנרת עם סיום בניית הגשר 19 אקרדיטציה - ניהול המתקן מערכת אוויר צח בית מרקחת .ביצוע תכנון 1 . הפקת מכרז ובחירת קבלן 2 . הכנות מבניות להתקנה 3 ביצוע התקנה היחידה 4 . בוצע 1 . בוצע 2 . בוצע 3 .29.02.24 .4 100% דודו הנדסה, אחזקה, בית מרקחת ₪ 250,000 ביצוע הכנות מחלקת אחזקה 20 בלאי ציוד חידוש ארונות מטבח במחלקות - שיקום ב' .ביצוע תכנון כולל בחירת 1 צבע ארון . הצעות מחיר והזמנה 2 . הכנות מבניות 3 . התקנת ארונות 4 .01/2024 .1 .01/2024 .2 .29.02.24 .3 .29.02.24 .4 100% דודו אחזקה, שיקום ב' ₪ 40,000 ביצוע הכנות מחלקת אחזקה טרם קבלת ארונות 21 צנרת בלאי החלפת צנרת מים חמים (כתר א' 14 למבנה סגורה) .תכנון תוואי צנרת מים חמים 1 . הזמנת חומרים וסל הרמה 2 . תיאום לביצוע התקנה 3 . חיטוי ובדיקת מים 4 .01/2024 .1 .01/2024 .2 .02/2024 .3 .02/2024 .4 100% דודו הנדסה, אחזקה, בטחון, בריאות הסביבה ₪ 35,000 תוכנית עבודה מחלקת אחזקה :2024 תכנית עבודה לשנת 9
10
11
תיאור המחלקה ותחומי עיסוק: מחלקת משאבי אנוש הינה מרכיב משמעותי בהוצאה לפועל של אסטרטגיית ההנהלה לקידום המרכז הרפואי. ההון האנושי עליו אנו אמונים, הוא מנוע הצמיחה המשמעותי ביותר למרכז הרפואי, וודאי במציאות של שוק עבודה משתנה ותחרותי. הצלחתנו בניהול משאב חשוב זה, כרוכה בשיתוף פעולה מתמיד עם המנהלים בארגון, המהווים דמות מקשרת בשטח בינינו ובין העובדים ואמונים ביחד איתנו על הטיפול בעובד והגשמת מטרות הארגון. ערכי הליבה לאורם עובדות המחלקה פועלות הם: מקצועיות, אחריות, שקיפות, הוגנות ושירותיות. המחלקה שותפה לתהליכי רוחב במרכז הרפואי הקשורים לכלל ההיבטים בחיי העובד- מקליטה ועד פרישה/סיום העסקה. תחת אלו נכללים גם ממשקים לתחום הקליני, פיתוח והכשרת העובד, מוכוונות לשעת חרום, רווחת הפרט ורווחת כלל הארגון ועוד. מחלקת משאבי אנוש 12
סקטור המינהל והמשק מהווה את השדרה התפעולית/אדמיניסטרטיבית המניעה את עשיית המרכז הרפואי. , אנו נערכים ל: 2024 באתגרי העשייה לטיפוח ההון האנושי לשנת קידום והטמעת מדיניות הנהלת ביה"ח, נציבות שירות המדינה, משרד הבריאות והחטיבה.ץ עומדת בסימן המשכה של מלחמת חרבות ברזל. 2024 מוכנות לשעת חירום- שנתץ הערכות לחילופי דורות במחלקות השונות תוך שמירה על רציפות תפקודית.ץ הכשרה של עובדים במקצועות השונים ותכנון מסלולי פיתוח אישיים ומקצועיים.ץ עלייה מתוכננת לאוויר עם פורטל ארגוני במטרה לגשר על פערי המיחשוב/הקשר עם עובדי הסקטור.ץ הנחייה מקצועית לבעלי התפקידים ובדגש לדרג מנהלי הביניים, זאת ע"מ לאפשר להם לממש את אחריותם לטיפול במטופלים ובעובדים.ץ הגברת המחוברות הארגונית וקידום רווחת העובד והטיפול בפרט.ץ איזון תקציבי בהוצאות השכר.ץ טיפול בחוסן הארגוני.ץ כל פעולותיו של אגף משאבי אנוש נועדו לשם השגת יעדי, מטרות וחזון בית החולים, תוך יצירת סביבה המטפחת ומעצימה את האדם, המטופל והעובד המצויים במרכז. בברכה, ליטל הרן, מנהלת משאבי אנוש וצוות המחלקה 13
2024 תכנית רווחה ינואר ט"ו בשבט נטיעות ארוחה חגיגית פברואר יום המשפחה הרצאה אריק זאבי מרץ יום האישה מגשים לרמדאן בסימן חרבות ברזליום המעשים הטובים יום מניעת גזענות קריאת מגילה ארגונית ומשלוחי מנות פורים איסוף סלי מזון לפסח, פסחא ורמדאן אפריל אירוע איפטאר מאי יום הזיכרון לשואה ולגבורה יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה יום הגיוון הבינלאומי- יום עיון למנהלים בבית הנשיא יוני שבוע מרכז רפואי ירוק /יום איכות הסביבה סדנת שזירת פרחים שבועות ובראנץ' חלבי תרומת דם יולי הפנינג קיץ למשפחות (הורים וסבים) ואירוע לילדי העובדים העולים כיתה א' אוגוסט ספטמבר אירוע לגמלאי ביה"ח טקס מצטיינים כנס מתנדבים אוקטובר אירוע סליחות ציון אירועי תרבות ברזל נובמבר שבוע בריאות העובד חג הסיגד טיול לירושלים ליוצאי אתיופיה דצמבר חג החגים ציון חנוכה, כריסטמס ונובי גוד טקס כתבי מינוי 14
הערכת ביצועי עובדים תהליך הערכת ביצועי עובדים בראיית על 1 היערכות נובמבר - דצמבר • הדרכות למנהלים • בניית מפות הערכה • בחירת מצטיינים • היערכות טכנולוגיות • פרסום ותקשור התהליך למנהלים ולעובדים 2 חלון הזמן להערכת עובדים ינואר - מאי • ביצוע שיחות המשוב • ליווי המנהלים בתהליך ההערכה • מענה על שאלות • מעקב אחר ביצוע 3 מגליונות לפעולות מאי- יוני • הוקרה למצטיינים • תקופת הערכה מיוחדת BI • ניתוח נתוני • בניית תכנית פעולה לצמצום הפערים הערכות ביצועי עובדים מהווה כלי תומך לניהול ההון האנושי בביה"ח וככזה, אנו מתכנסים לתהליך בקשב ארגוני גבוה. 07.05.24. וזמין לביצוע הערכות עד 2024 תהליך ההערכה השנתי נפתח השנה בינואר מנהלים לעובדים אלו יעברו הדרכה וליווי לתקופת הערכה מיוחדת.עם תום החלון וניתוח הנתונים, נצביע על העובדים הנדרשים לכניסה צמוד להצלחת התהליך למול העובד ולרווחת הארגון. 15
תכנית הלמידה הארגונית .31.03.24 ותימשך עד 2024 תכנית הלמידה (לומדות) יוצאת לדרך בפברואר השנה התכנית נכנסת לשנתה השנייה במתכונת למידה מקוונת. בכל שנה ברבעון הראשון יידרשו כלל העובדים לביצוע חובות הלמידה, לצד למידה מתמשכת במהלך השנה. תכנית הלמידה הארגונית (קורסים, הכשרות, ימי עיון, לימודים מתקדמים) נגזרת מצרכי הארגון, צרכי המנהלים, צרכי העובדים והסנכרון בין כל אלו, להגשמת קידום מטרות הארגון ולפיתוח העובדים ברמה האישית והמקצועית. בין היתר:ע"ב אלו והצרכים שהצפתם, נקבעה תכנית למידה שנתית הכוללת • סדנאות "חדר כושר ניהולי" למנהלים/פוטנציאל ניהולי • תכנית ארגונית לפיתוח כישורי ניהול לעובדים המהווים פוטנציאל ניהולי (עתודה) • תכנית שנתית לפיתוח מנהלים • קורסי עברית ויישומי מחשב לעובדי המשק • קורס "אקסל" לעובדי מנהל ומשק • קורסי "קנבה" למתחילים ומתקדמים (בינה מלאכותית) AI • סדנת כיצד בנויה תוכנית הלמידה האישית? קבוצות למידה 3- מעתה ואילך מחולקת לתכנית הלמידה 31.03.24 : למידה מקוונת רוחבית לפי סקטור/תפקיד המוקצית לביצוע כעת ונדרשת לסיום עדלומדות חובה לכלל העובדים למידה זו תחזור בתדירות שנתית משתנה ברבעון הלמידה הקבוע - הקצאתה תינתן לכל עובד לפי לו"ז אישי המותנה בתום תוקף ההרשאה הקודמת (לדוגמה לומדת למידה מקוונת/חיצונית פרטנית חודשים טרם סיום תוקף הלומדה מהמועד הקודם שביצע) 3 מתן דם תוקצה לעובד - בעיקר בתחומי בטיחות בהם עובדים רלוונטים יוזמנו ללמידה אצל מנהללמידה פרונטלית הבטיחות / מדריך חיצוני. למידה זו תתועד במערכת עם תוקף אישי 16
תכנון רוחבי נוסף במרכז הרפואי נעלה לאוויר עם פורטל ארגוני חדש. 2024 במהלך הפורטל יכלול אתר הנגיש מכלל מחשבי המרכז הרפואי ואפליקציה מלווה. כך, כל עובד ועובדת, יוכלו בכל עת לקרוא על זכויותיהם, לתקשר עם משאבי אנוש והשכר, למלא טפסים ולהגיש בקשות שונות באופן מקוון. צוות החוסן הארגוני, הכולל עובדים ומנהלים מכלל הסקטורים החל את עבודתו. השנה צפויה התערבות במספר מחלקות במרכז הרפואי לצורך הגברת החוסן והפחתת השחיקה. צוות החוסן פועל באופן נקודתי ומשלים לתכנית הרווחה הארגונית, בנוסף להגברת מחוברות העובדים, המנהלים, שימת העובד במרכז ודאגה לצרכיו. בהמשך לממצאי סקר , נפעל יחד להגברת המחוברות הארגונית- חיזוק יחידות מובילות, תכנית 2024- ונותח ב 2023- מחוברות ארגונית אשר בוצע ב .2025- משותפת לשיפור מחוברות במחלקות שונות וליווי מנהלים לקראת הסקר ב 17
18
תיאור מחלקת בטיחות ותחומי עיסוק: מחלקת הבטיחות מרכזת את כל תחומי הבטיחות במרכז תחת קורת גג אחת, בשיתוף הגורמים המקצועיים בבטיחות וזאת, על מנת לקדם את כל נושאי הבטיחות ולקיים אינטגרציה כוללת בין כל התחומים, לקיים את המדיניות במניעת התאונות וצמצום חומרתן, תוך קיום כלל התקנות והחוקים החלים בבטיחות וגהות תעסוקתית. המחלקה שמה לה למטרה: להקנות ידע ומודעות למנהלים, לעובדים, למבקרים ולקהל היעד.ץ פיתוח ויישום כלים ושיטות למניעת תאונות, מניעת תאונות עבודה ומחלות מקצוע. ץ פיתוח ויישום תוכנית לניהול בטיחות שנתית כוללת. ץ בטיחות ובטיחות אש 19
:2024 מדדים לתכנית עבודה לשנת פרק: FMS.5 שם מדד: ביצוע הדרכות בטיחות לעובדים חדשים תיאור מדד: שיעור העובדים החדשים שעברו הכשרה בנושא בטיחות סיכונים כלליים במקום העבודה מטרת מדד: לוודא שכל עובד חדש במרכז הרפואי עבר הדרכת בטיחות על הסיכונים בסביבת עבודתו שיטת דיווח: רישום בפנקס הדרכה/תיעוד אלקטרוני יעד המדד: מהעובדים החדשים יעברו הדרכת בטיחות בנושא סיכונים כלליים במקום העבודה 100% מונה: מספר העובדים החדשים שנקלטו ברבעון ועברו את ההדרכה מכנה: מספר העובדים החדשים שנקלטו ברבעון תדירות המדידה רבעונית פרק: FMS.5 שם מדד: ניהול רישום דוחות בירור נסיבות תאונות עבודה תיאור מדד: מספר דוחות בירור נסיבות תאונות העבודה שנרשמו ביחס למספר תאונות העבודה בפועל מטרת מדד: בירור נסיבות וגורמים לתאונות העבודה וביצוע פעולות מתקנות למניעת הישנותן שיטת דיווח: רישום דו"ח בירור נסיבות לכל תאונת עבודה יעד המדד: 100% מונה: מספר תאונות עבודה מדווחות במרכז הרפואי עבורן נרשם דו"ח בירור נסיבות מכנה: מספר תאונות עבודה מדווחות במרכז הרפואי תדירות המדידה חודשית 20
תיאור מחלקת בטיחות אש ותחומי עיסוק: בטיחות אש היא מערכת של תקנות, כללים, הוראות ושיטות עבודה סדורות שנועדו לצמצם הרס, מוות ופציעות שנגרמים כתוצאה משרפה ואש בלתי מבוקרת. אמצעי בטיחות אש כוללים גם כללים והוראות שנועדו למנוע התלקחות אש בלתי מבוקרת, וכאלה המשמשים להגבלת התפשטותה והשפעותיה הבלתי רצויות של שרפה לאחר תחילתה, הסכנות הנובעות משרפה, מניעת מצב שמגביר את הסבירות לשרפה או עלול לעכב בריחה ומילוט במקרה של שרפה. בנוסף, אמצעי בטיחות אש כוללים גם את הכללים וההוראות שעל פיהם יש לנהוג כשמתכננים בניית מבנים או כללים שיש ליישם במבנים שכבר נבנו, וכאלה שיש ללמד את דיירי ומשתמשי הבניין. ממונה בטיחות אש – תחומי אחריות: בקרה חודשית של ציוד כיבוי אש ומילוי הדו"ח השנתי.ץ שנים) נעשית בזמן ובהתאם לדרישות. 5 - לוודא שהתחזוקה השנתית של הציוד לכיבוי אש, כולל בדיקת לחץ (פעם בץ לוודא שהתחזוקה פעמיים בשנה, של מערכת גילוי אש וכיבוי אש אוטומטית תעשה בזמן.ץ לוודא שמערכת גילוי אש בשלמותה פועלת כתיקנה.ץ להכין תכנית שנתית להדרכה ותרגול בשימוש ציוד כיבוי.ץ להכין תכנית שנתית להדרכה ותרגול עובדי המוסד בנושאי פינוי, חילוץ והצלה.ץ להדריך ולתרגל "צוות לפעולות חירום" (כיבוי אש, פינוי, חילוץ , הצלה וכו') שיהיה מוכן לטפל מיד בכל תקרית המוסד, עד להופעתם של ץ שרותי הכבאות ואחרים. לשמר קשר הדוק ומתמיד עם המערכת המבצעית של שרותי הכבאות המקומיים.ץ ללוות נציגי שירותי כבאות )מניעת דלקות ומבצעים( אנשי הג"א ואחרים בביקורם במוסד לקבל הדוחות שלהם ולפעול לפי המלצותיהם ולדווח ץ על ביצועם. ללוות נציגי חברות (קבלנים) המבצעים פעולות בקרה, תחזוקה, תיקונים, בדיקות של הציוד והמערכות שבאחריותן בזמן נוכחותם במוסד, ץ לקבל ולבדוק הדוחות ולשמור באוגדני כבאות שברשותו. לבקר במוסד במחלקות השונות לפי התכנית השנתית המכסה את כל הבניינים ולבדוק את מצב הבטיחות לאש, ולהמליץ על שיפורים או ץ ימים עם עותק למנהל. 3 לאסור מצבים מסוכנים. על כל ביקור יוכן דו"ח כתוב שיוגש תוך לוודא שמקבל עותק מתוכניות הבניינים החדשים או המשופצים, עם כל דרישות בטיחות האש וכיבוי אש של שירותי ץ הכבאות ושל היועץ לבטיחות. 21
פרק: FMS 8.4 שם מדד: תרגול פינוי מחלקות אשפוז תיאור מדד: תכנון וביצוע תכנית שנתית המחולקת לתכנון רבעוני, במטרה שלפחות תרגול פינוי אחד יבוצע בכל מחלקות האשפוז אחת לשנה מטרת מדד: הדרכה ותרגול הצוותים הרפואיים של פינוי מטופלים באירוע שריפה שיטת דיווח: רישום בפנקס הדרכה /תיעוד אלקטרוני יעד המדד: מהמחלקות בתכנית הרבעונית ביצעו תרגול פינוי 100% מונה: מספר מחלקות האשפוז שביצעו תרגול פינוי בפועל ברבעון הנוכחי מכנה: מספר מחלקות האשפוז שהוגדרו לתרגול פינוי ברבעון הנוכחי עפ"י התכנית השנתית תדירות המדידה רבעונית פרק: FMS.8 שם מדד: ביקורת ציוד מטלטל כיבוי אש תיאור מדד: ביצוע בדיקת ציוד כיבוי האש המטלטל - בכל חודש מחלקת אשפוז אחת בבית החולים, וזאת בנוסף לבדיקה השנתית שמבצע גורם חיצוני מקצועי מטרת מדד: לוודא שציוד כיבוי האש תקין ומוכן לפעולה במחלקות האשפוז שיטת דיווח: ניהול רשימת ציוד ובדיקתו יעד המדד: ברבעון 3 – ביצוע בקרות במחלקות אשפוז 100% מונה: מספר הביקורות שבוצעו ברבעון מכנה: )3( מספר הביקורות שאמורות להיערך ברבעון תדירות המדידה רבעונית :2024 מדדים לתכנית עבודה לשנת 22
מס"ד עוגנים יעד אבני דרך- כיווני פעולה עיקריים לוח זמנים לביצוע מדד חציוני (%) שותפים תקציב נדרש בשקלים אילוצים 1 בטיחות בעבודה הקמת מערך נאמני בטיחות בחירת נאמני בטיחות, הסמכה ע"י קורס חיצוני, הדרכה והטמעה לאורך השנה ע"י בחירה )2-3( של מספר מועמדים לאחר ההסמכה- הטמעה במקום העבודה לעבודת נאמן בטיחות. דיווח רבעוני להנהלה אדמיניסטרטיבית הנהלה אדמיניסטרטיבית ומנהלי מחלקות ₪ 12,000 אילוצי תקציב ובחירת מועמדים 2 בטיחות בעבודה סקר סיכוני בטיחות ביצוע סקר בטיחות ע"י גורם חיצוני מקצועי במעבדה, מכונות וציוד חשמלי מטלטל סקר מכונות לביצוע עד , בקר בטיחות 15.03.2024 מעבדה לביצוע עד 15.03.2024 דיווח בסיום הסקר ודיווח רבעוני להנהלה אדמיניסטרטיבית על תיקון הליקויים שיתגלו הנהלה אדמיניסטרטיבית ומנהלי מחלקות ₪ 10,000 תיקון פערים בהתאם לממצאים 3 בטיחות בעבודה סקר סיכוני בטיחות עדכון סקר גגות והגשת פערים 15.02.2024 לביצוע עד דיווח בסיום הסקר ודיווח רבעוני להנהלה אדמיניסטרטיבית על תיקון הליקויים שיתגלו הנהלה אדמיניסטרטיבית ומנהלי מחלקות ₪ 10,000 תיקון פערים בהתאם לממצאים 4 בטיחות בעבודה שילוט בטיחות החלפה ושדרוג שילוט בטיחות במתקנים טכניים - איפיון דרישות Q1 הצעות מחיר Q2- , שילוט Q3+Q4- , והקמת הזמנות התקנות, סיום פרויקט 31.12.2024 דיווח רבעוני להנהלה אדמיניסטרטיבית הנהלה אדמיניסטרטיבית ומנהלים/אחראים מחלקות טכניות- הנדסה רפואית/ חשמל/בינוי ₪ 20,000 אילוצי תקציב ושיתוף פעולה של מנהלים/ אחראים מחלקות טכניות 5 בטיחות בעבודה נהלי בטיחות - אקרדיטציה סיום כתיבת נהלים מתכנית , המשך כתיבת 2023 עבודה הנחיות ונהלים נדרשים, הטמעה Q1, Q2, כתיבת נהלים Q2, Q3, Q4 ; הטמעה Q3 דיווח רבעוני להנהלה אדמיניסטרטיבית הנהלה אדמיניסטרטיבית, מנהלי מחלקות רלוונטיות שיתוף פעולה של מנהלי המחלקות והאחראים :2024 תכנית עבודה לשנת 23
מס"ד עוגנים יעד אבני דרך- כיווני פעולה עיקריים לוח זמנים לביצוע מדד חציוני (%) שותפים תקציב נדרש בשקלים אילוצים 6 בטיחות בעבודה ניהול הדרכות בטיחות הקמת מערך הדרכות בטיחות המנוהל במערכת אל"ה הקמת בסיס נתונים להדרכות והפצה לכלל ; מעקב Q1 - שהם והטמעה של מערכת Q1, Q2, Q3, Q4 - אל"ה דיווח רבעוני להנהלה אדמיניסטרטיבית מנהלת הדרכה ופיתוח ארגוני ממונה בטיחותמשאבי זמן 7 בטיחות בעבודה הדרכות בטיחות ביצוע הדרכות בטיחות בעבודה 6 בהתאם לתכנית בסעיף דיווח רבעוני להנהלה אדמיניסטרטיבית באמצעות מערכת אל"ה הנהלה + משאבי אנוש אדמיניסטרטיבית ₪ 30,000 אילוצי תקציב ושיתוף פעולה של מנהלי מחלקות 8 בטיחות אש הידרנטים ותחנות מתזים צביעה ותיקון ליקויים - איפיון דרישות Q1+Q2 שילוט, לביצוע עד 31/12/24 דיווח רבעוני להנהלה אדמיניסטרטיבית בסיום הנהלה אדמיניסטרטיבית, מנהלי מחלקות רלוונטיות ₪ 25,000 אילוצי תקציב ושיתוף פעולה של מנהלים/ אחראים מחלקות טכניות 9 בטיחות אש אישור כב"ה הזמנת קבלנים חיצוניים מקצועיים לביצוע ביקורת ציוד כיבוי אש ותיקון בדיקות פנימיות + ליקויים של מערכות חשמל ותאורת חירום - ביצוע ביקורות Q1+Q2 אפיון + ותיקון ליקויים Q2 ; דרישות שילוט קבלת הצעות מחיר והפקת הזמנות דיווח רבעוני להנהלה אדמיניסטרטיבית הנהלה אדמיניסטרטיבית, מנהלי מחלקות טכניות - בינוי ואינסטלציה ₪ 205,000 אילוצי תקציב ושיתוף פעולה של מנהלים/ אחראים מחלקות טכניות (חשמל, אינסטלציה) 10 בטיחות אש החלפת מתזים חלודים במחלקה פנימית (מבנה )37 הזמנת קבלן חיצוני לביצוע Q2+Q3 דיווח רבעוני להנהלה אדמיניסטרטיבית הנהלה אדמיניסטרטיבית ₪ 30,000 אילוצי תקציב :2024 תכנית עבודה לשנת 24
25
תיאור מחלקת בטיחות ותחומי עיסוק: ייעוד מחלקת רכש ולוגיסטיקה היא הבטחת רציפות רכש, ניהול מלאי יעיל ופעולות לוגיסטיות חלקות במסגרת תקציב נתון לתמיכה במרכז הרפואי במתן שירותי בריאות איכותיים. משימות: פיקוח על פעילויות הרכש והלוגיסטיקה בתוך המרכז הרפואי.ץ הבטחת רכישות יעילות ובזמן של ציוד רפואי, ציוד משקי, ציוד כללי ושירותים. ץ אחריות על תיאום עם ספקים, ניהול מלאי, אופטימיזציה של שרשראות אספקה ולוגיסטיקה.ץ הבטחת עמידה ברגולציות ומגבלות תקציביות.ץ המחלקה מונה מנהל מחלקה, שני עובדי רכש (כאשר אחד מהם ממלא תפקיד סגן המחלקה), שני עובדי לוגיסטיקה ומזכירה (במשרת התנדבות חלקית). רכש ולוגיסטיקה 26
:2024 מדדים לתכנית עבודה לשנת פרק: GLD.7 שם מדד: בדיקת ערך סכום מלאי פג תוקף תיאור מדד: מניעת עודף מלאי, תחזית ביקוש לקויה או תנאי אחסון לא נאותים. ייעול רמות המלאי והקצאת משאבים. מניעת הפסד כספי עקב בזבוז, לרבות עלות רכישה, עלויות אחסון והוצאות סילוק פוטנציאליות מטרת מדד: ניהול מלאי יעיל, הפחתת עלויות הפסד שיטת דיווח: דגימת פריטים ממחסנים שונים ובדיקת ערך כספי של פריטים פגי תוקף שבטיפול שוטף ובצריכה קבועה, ותיעוד בהתאמה יעד המדד: חריגות 10% התאמה – עד 90% מונה: סך ערך כספי של הפריטים שנדגמו ולא נמצאו פגי תוקף מכנה: סך ערך כספי של הפריטים שנדגמו תדירות המדידה רבעונית פרק: GLD.7 שם מדד: הקטנת שיעור החריגות-מלאי פיזי מול מלאי ממוחשב תיאור מדד: בדיקה שיטתית של המלאי הממוחשב לעומת המלאי במחסנים, למען בקרה טובה יותר על רמות המלאי, דיוק חיזוי הביקוש וצמצום מלאי עודף מטרת מדד: ניהול מלאי משופר, דיווח כספי מדויק שיטת דיווח: קבלת תסקיר בדיקה החתום ע"י מנהל רכש ולוגיסטיקה יעד המדד: חריגות 5% התאמה – עד 95% מונה: מלאי ממוחשב עבור קבוצת פריטים שנדגמו ממחסנים שונים מכנה: מלאי פיזי עבור קבוצת פריטים שנדגמו ממחסנים שונים תדירות המדידה רבעונית 27
מס"ד עוגנים' יעד כיווני פעולה עיקריים לוח זמנים לביצוע מדד חציוני )%( שותפים תקציב נדרש בשקלים אילוצים 1 הון אנושי גיוס עובד נוסף למחלקה, שמירה על רציפות תפקודית עבור המרכז הרפואי. פרסום מכרז פנימי / חיצוני Q1 מחלקת משאבי אנוש - 2 הון אנושי הדרכות / קורסים מקצועיים לעובדי המחלקה בדיקת קורסים המוצעים בתחום Q1,Q2,Q3,Q4 מחלקת משאבי אנוש - 3 הון אנושי ביקורים במרכזים רפואיים מקבילים במשרד הבריאות בחינת אופציות Q2,Q3 מנהל אדמיניסטרטיבי עמיתים במרכזים אחרים - 4 חיזוק התשתית הכלכלית מניעת זיהומים (תברואה) - התקנת רשת יונים לאורך במת המחסנים התקנת רשת יונים לאורך במת המחסנים Q1,Q2 מנהל אדמיניסטרטיבי מחלקת שירותים טכניים ₪ 10,000 אילוצי תקציב 5 חיזוק התשתית הכלכלית מניעת הצפות במחסנים - התקנת מרזף התקנת מרזף חדש במקום אחר שהוסר Q1,Q2 מנהל אדמיניסטרטיבי מחלקת שירותים טכניים ₪ 25,000 אילוצי תקציב 6 חיזוק התשתית הכלכלית הסדרת מחסן בלאי - הקמת מחסן בלאי ביצוע יציקת בטון, גגון וגידור מתחם מוגדר Q1,Q2 מנהל אדמיניסטרטיבי מחלקת שירותים טכניים ₪ 30,000 אילוצי תקציב 7 חיזוק התשתית הכלכלית רה ארגון למחסני המחלקה Q1,Q2,Q3,Q4 מנהל אדמיניסטרטיבי מחלקת שירותים טכניים מחלקת כספים ₪ 550,000 אילוצי תקציב 8 חיזוק התשתית הכלכלית רה ארגון למשרדי המחלקה Q1,Q2,Q3,Q4 מנהל אדמיניסטרטיבי מחלקת שירותים טכניים מחלקת כספים ₪ 220,000 אילוצי תקציב :2024 תכנית עבודה לשנת 28
:2024 תכנית עבודה לשנת מס"ד עוגנים יעד כיווני פעולה עיקריים לוח זמנים לביצוע מדד חציוני )%( שותפים תקציב נדרש בשקלים אילוצים 9 יעדים ומדדים לשנת 2024 העבודה הקטנת שיעור החריגותמלאי פיזי מול מלאי ממוחשב בקרה רבעונית Q1,Q2,Q3,Q4 כלכלנית 10 יעדים ומדדים לשנת 2024 העבודה בדיקת ערך סכום מלאי פג תוקף בקרה רבעונית Q1,Q2,Q3,Q4 כלכלנית 11 אקרדיטציה הטמעת נהלים שנכתבו יישום הנהלים בפועל Q1,Q2,Q3,Q4 היחידות השונות 12 שיפור תהליכים פגישות עם אחיות אחראיות של כל מחלקה מעקב אחר הוצאות צריכה תקופתיות לציוד רפואי מתכלה. ייעול תהליכי עבודה - סקירת תהליכים קיימים ומתן פתרונות לתהליכים חדשים על סמך צפייה בדוחות הצריכה של הפריטים, השוואת צריכה של מחלקה מול מחלקה לאותה תקופת זמן. Q1,Q2 סיעוד - אחיות אחראיות 29
תיאור מחלקת בטיחות ותחומי עיסוק: מחלקת הביטחון של המרכז הרפואי לוקחת חלק חשוב ופעיל מסביב לשעון כל השנה. מחלקת הביטחון 24/7 בשגרה ובחירום תוביל מקצועית את המרכז רפואי בתחום האבטחה, תוך הגנה על חיי אדם ונכסי המרכז הרפואי בהלימה לחזון המרכז. בעלי התפקידים הם מנהל בטחון וסגן מנהל בטחון עובדי המרכז הרפואי, יחד עם אחרי משמרת ומאבטחים עובדי חברת אבטחה חיצונית. תחומי אחריות: קביעת סטנדרטים לאבטחה ומדיניות בטחון במרכז הרפואי. ץ ביצוע אבטחה פיסית לעובדי המרכז, מבקרים ומטופלים. ץ אבטחת נכסי המרכז הרפואי. ץ הכוונה, בקרה וביקורת של מערך האבטחה במרכז הרפואי שהם ץ הפעלת מערך הדרכה לשמירת כשירות מבצעית, הכוללת דרכי ץ התמודדות עם אלימות. שילוב בפעילות אבטחת מידע מסווג. ץ מטרות ויעדים: הגנה על חיי העובדים, מבקרים ומטופלים. ץ הבטחת תפקוד המרכז הרפואי בשגרה ובחרום. ץ הגנה על נכסי המרכז הרפואי על ידי מניעה וסיכול פעילות ץ חבלנית ופלילית, איומי טרור ממוחשב ודליפת מידע תוך סיוע להשגת מטרות ויעדי ההנהלה. מניעת אלימות. ץ בטחון 30
פרק: FMS.6 שם מדד: בקרת מנב"ט במתקן הכשרות מאבטחים תיאור מדד: ביצוע בקרות מנב"ט במתקן ההכשרות לקורסים ורענוני מאבטחים מטרת מדד: לוודא ביצוע תקין ומספק של הכשרות המאבטחים במתקן הייעודי להכשרות שיטת דיווח: רישום בתכנת מנבט יעד המדד: 100% מונה: מספר הבקרות במתקני ההכשרות שבוצעו, תועדו במערכת מנב"ט ונמצאו תקינות מכנה: מספר הבקרות במתקני ההכשרות שבוצעו תדירות המדידה רבעונית פרק: FMS.6 שם מדד: ביקורת נשיאת כלי ירייה בשעות העבודה תיאור מדד: מנהל הבטחון ו/או סגנו יערכו ביקורת נשיאת נשק מדגמית במהלך משמרת העבודה של המאבטחים מטרת מדד: לוודא נשיאת נשק של המאבטחים במהלך המשמרת למען רמת אבטחה ראויה עבור משתמשי המרכז הרפואי שיטת דיווח: בקרה פיזית ורישום בתוכנת מנב"ט יעד המדד: 100% מונה: מספר המאבטחים שנבדקו ונמצאו נושאים נשק מכנה: מאבטחים 2* פעמים בשנה 4 תדירות המדידה רבעונית :2024 מדדים לתכנית עבודה לשנת 31
מס"ד עוגנים יעד כיווני פעולה עיקריים לוח זמנים לביצוע מדד חציוני )%( שותפים תקציב נדרש בשקלים אילוצים 1 אקרדיטציה - ניהול המתקן שדרוג מערכת הנעילה בדלתות המרכז הרפואי - המצאות מפתח אחד לפתיחת כלל הדלתות (גרנד מסטר) . איפיון הפרויקט 1 באמצעות קבלן חיצוני ('זלוטניק') . תכנון הפרויקט (מלא/ 2 המשכי) לפי איפיון ותקציב אפשרי . הצעות מחיר/רכש 3 לפי אישור מנהל אדמיניסטרטיבי . ביצוע הפרויקט 4 . משוב ובקרה 5 ;Q1 :3 ,2 ,1 פעולות Q4 :5 ,4 פעולות 100% מחלקות רכש, כספים, אחזקה בשיתוף פעולה עם ספק חיצוני (הזוכה במכרז) ₪ 180,000 תקציב אחזקה וספק נבחר 2 בטיחות העובד אפיון והתקנת מערכת לחצני מצוקה במחלקות האשפוז אפיון המערכת, איסוף הצעות מחיר ואישור רכש, ביצוע הפרויקט, משוב ובקרה Q1 100% אחזקה, מערכות מידע, סיעוד, רכש, כספים, ועדת אלימות, ספק נבחר בשלב האפיון אישורי הנהלה, כ"א וזמן לטובת מיפוי ביצוע ההתקנות, משאבים כספיים, תהליך הדרכה והטמעה, שת"פ עם מחלקות האחזקה/קבלן חוץ 3 אקרדיטציה - ניהול ומתקן ושעת חירום שילוט הכוונה למרחבים מוגנים . סיום תליית שילוט 1 01/02/2024 .1 100% ממונה בטיחות תקציב 2023 4 יעדים ומדדים לשנת העבודה 2024 בקרת מנב"ט במתקן הכשרות מאבטחים בקרה רבעונית Q1,Q2,Q3,Q4 100% כלכלנית 5 יעדים ומדדים לשנת העבודה 2024 ביקורת נשיאת כלי ירייה בשעות העבודה בקרה רבעונית Q1,Q2,Q3,Q4 100% כלכלנית :2024 תכנית עבודה לשנת 32
RkJQdWJsaXNoZXIy MjgzNzA=