א-לה כפר | עיתון כפר ורדים והסביבה | גיליון מספר 225 - ראש השנה תשע"ד 2013 - page 46

46
גיליון 522 ראש השנה תשע"ד 3102
|
˜—
‡—‡—
‡—‡Œ…
‡‡–
‡—‡Š—
‡Ž—
ƒ—~–
>—˜‡–—˜ €>—˜ŠƒŠ~
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
€

~
†‰
…‰
„‰
ƒ‰
‡
†
„
ƒ
‚

„‡
„†
Ġ
‡
€‡
‰
€‰
‰
†‡
…‡
ƒ‰
‚‰
…>–<
…>–<~
September
2013–Œ†’
36
37
38
39
40
9
‚ƒ—˜˜—
–ƒ’‡‰‹ƒ‡
>Œ‚ƒ…˜—
˜‡—~–
19.24
19.22
19.26
19.33
19.36
19.35
18.18
18.38
18.30
19.15
19.17
19.16
19.05
19.07
19.07
18.09
18.12
18.29
18.00
18.20
18.11
17.51
18.10
18.01
‹‡
~>˜
‚’‡…
‹‡
~>˜
‚’‡…
‹‡
~>˜
‚’‡…
‹‡
~>˜
‚’‡…
‹‡
~>˜
‚’‡…
‹‡
~>˜
‚’‡…
‹‡
~>˜
‚’‡…
‹‡
~>˜
‚’‡…
˜—˜~‡”‡
˜—˜~‡”‡
˜—˜‡Ž‰
˜—˜~‡”‡
˜—˜~‡”‡
˜—˜‡Ž‰
˜—˜‡Ž‰
˜—˜‡Ž‰
‚Ž—‚—~––
‚Ž—‚—~–<~
˜ƒ‰ƒ
>Œ‚ƒ…<~
˜ƒ‰ƒ–
‚–ƒ˜˜…Œ—ƒ˜–”‡Ž‡Œ—
‚–~Ž—ƒ‚
€…ƒ–~
>Œ‚ƒ…<‚
>Œ‚ƒ…<
>Œ‚ƒ…<€
‚‡Š€‹ƒ”
‚Ž—‚—~–<
–ƒ’‡‰‹ƒ‡–
>Œ‚ƒ…<
‘–ƒ…ƒ—
ĐĜĥ ēđĘ
Ĥĕģ ĘĞ ĐĕĕĘĦĘ
ĖĘĥ ęđĝĤĠĐ ęĞ
ÄēĕĘ
Ĭ
5
ģĤ
ĐĜĚĒĐĘ 200ęđĚĕĜĕĚ | (ēđĘĐ) 15*31 (ĐĜđĚĦ) 40*31 :ĦđďĕĚ
!ĐĜĥĐ Ęė
ĖĦđČ đĤėĒĕĥ ĕďė
ĐĕĤĐĜ ěĚđČ ĝđĠď
ĞĢčĚč ČĢđĕ
-Ě ĘēĐ
Ĭ
2
.70
ęĞ ĐĜĥ ēđĘ
ĔĜĎĚ
ĐĜĚĒĐĘ 200ęđĚĕĜĕĚ
-Ě ĘēĐ
Ĭ
8
.70
ĐĜĥ ēđĘ
ĕĜēĘđĥ
ĐĜĥĦđēđĘ
ĦđĤēĦ ČĘĘ ęĕĤĕēĚčđ ĘđďĎ ĤēčĚč
04-9823433
.ĝģĠ ĐĕĤĐĜ ,ěđĠĢ ĐĕĥĞĦ ĤđĒČ
ĝđĠďĐ ĦđģĠĐ Ęė
!ĦēČ ĎĎ ĦĤđģ ĦēĦ
ĥĕĥĐĐđčĎ ĕėĐ ĦđėĕČč
!ęĕĘđĒ ĕėĐ ęĕĤĕēĚčđ
!
‚Ž—‚ Š‰ ˆ—Œ…ƒ•Š‚ ŠƒŒ ‡‡Œ˜ ‹ƒ–’ ‹‡ƒƒ‚Œ ‚Ž— ˜ƒ…ƒŠ
04-9823433.ĘĔ
Œ>‚‡–‚ŽŒƒ~ƒ’
¯­´Á¹ º°¿Á ±°«¯»±´®
³Ã°¿¼ Å°·´¬² _ Ŵ¼½ ¯Â·²¹ _ ·…°²¬° Àë¬ Ä¿°» Å°·´¬² º°°­¹
¸´½Á¬¹ ½¿Ä _ º´·°¿· Å°½´¼»· Å®²°´¹ ¯Â·²¹ _ Å°´¬´³Âó«
Å°²°Â· º°®½°¹ _ º°Ã²«¯ ½­Ã¯ ´½Á¬¹ _ ¸·°½¯ ´¬²Ã¬ ¸´®½´ ò¬¹·
¸´­²¯ Å¿°ÂÅ· Å°´¬´³Âó« Å°Ä¿°² º°°­¹
´¿»È É´¶´Æ»³ ¾´²Á´½» ´ÃǷų
Çɯ° ¼¸·ÇÃ
›˜œŸ ›§°
Å°½¼¹ ¸´·°´³ ·Ä ¯»Ä
¸´Ä®² Å°¹·°½ ´°·´­°
חינוך
חדשות
שובל וחנוך בן דרור
התאהבו בגליל המערבי וע
ברו לכאן לפני כשנתיים.
הם הכירו בקליניקה של
ד"ר שלומית תמיר, פסי
כותרפיסטית רוחנית והוגת
התפישה "בראייה אחרת" –
פילוסופיה יישומית המסייעת
לרבים להתחבר אל מהותם
וייעודם האותנטיים.
כששובל הגיעה כמטופלת
לקליניקה היה כבר חנוך
אסיסטנט של שלומית וישב
לצידה בסשנים. במסגרת
החניכה שלו עם שלומית
הפך חנוך, איש מחול מהשו
רה הראשונה, לגנן אנתרופו
סופי המשלב בייעודו החדש
את כישוריו בתחום התנועה.
הוא הבין שכדי להמשיך
ולהתפתח באופן מלא כאדם
עליו לחזור אל מחוזות ילדו
תו ולמלא בשיקוף את חלקיה
החסרים באמצעות העבודה
שלו עם ילדים.
כחלק מהחניכה שלה החלה
שובל לומדת לתואר בקרי
מינולוגיה וסוציולוגיה במ
כללת גליל מערבי, מדריכה
נוער ומתנדבת בעמותת עלם
עם נוער בסיכון. חנוך ליווה
אותה בתהליכים שעברה
ועם הזמן הלך הקשר ביניהם
והתהדק. בנובמבר 1102
התחתנו השניים והחלו תרים
אחר מקום להקים בו את
ביתם ולבנות בו את חייהם
המשותפים. הם התאהבו בכ
ליל, באופיו הבראשיתי ונ
טול הסחות הדעת ובמרחביו
הפתוחים ועברו לבית בן שתי
קומות מעל וואדי יחיעם.
למרבה הפתעתם גילו כי
למרות התנופה לה זוכה
חינוך וולדורף בארץ בשנים
האחרונות, אין כמעט יוז
מות חינוכיות מסוגו בגליל
המערבי. בשנת הלימודים
הקרובה הם החליטו לפתוח
פעוטון אינטימי ברוח האנ
תרופוסופיה בקומה התחתו
נה של ביתם לבני שנתיים
שלוש.
חינוך וולדורף שם במרכז
תפישתו החינוכית את הפ
סיכולוגיה ההתפתחותית של
רודולף שטיינר ורואה את
הילדות כפרק זמן משמ
עותי, בו מתעצבת תשתיתו
של האדם. הגן הינו המסג
רת החברתית הראשונה לה
נחשף הילד ולכן רואים הם
חשיבות רבה בהקשבה לצר
כיו הייחודים, ביצירת סביבה
הרמונית ותומכת, בהקניית
הרגלים קבועים המשרים
ביטחון, בשימוש בחומרים
טבעיים ופשוטים המעודדים
התפתחות עולם פנימי עשיר
ובנוכחות של שני המינים גם
יחד כדמויות מהן לומד הילד
באמצעות חיקוי ודוגמא.
לפרטים נוספים חנוך
.052-3333210
גן אנטרופוסופי
ייפתח בכליל
חנוך ושובל
1...,47,48,49,50,51,52,53,54,55,56 36,37,38,39,40,41,42,43,44,45,...80